2011. február 14., hétfő

Új helyen ülök (ismét)

Ma elvileg elnyertem végső helyem a cégnél. Nagy asztal, nagy monitor (PC sajnos, nem Mac), új szoba. Tök nehezen élem meg az ilyen jellegű változásokat, nem tudom miért. Valahogy nagyon megkedveltem a lakótársakat (pedig accountok voltak), dehát így kell lennie, a kreatívnak a kreatív szobában a helye.

Amúgy meg egy jó pörgős hétvégém volt. Péntek este rohanás haza Simontornyára, szombaton nagy családi kajálás/szülinap ünneplés. Vasárnap meg plusz meló, azaz ismét Pest. A családot most sem akarom firtatni, de nagybátyámból megint sikeresen kijött a primitív (állat?), nehezem megy ennek elviselése, és egyre kevésbé viselem el, hogy egész nap míg egy légtérben vagyunk egyfolytában karcolgat. A végső lökés az volt, mikor megkérdezte, hogy mikor megyek már férjhez. Basszus szerencse, hogy ezután márcsak 3 percet találkoztunk, mert különben előbb-utóbb valszeg robbantam volna. Na erről ennyit. Vannak dolgok amik változnak, és vannak amik nem.

De ma szerencsére újult erővel kezdjük a hetet, remélem minden oké lesz és remélem Dorcival sem lesz feszültség, mert kicsit pénteken összesurolódtunk, de részemről nem volt szándékos, inkább csak a késői tehetetlenség miatt csurrant ki az a pohár.

6 megjegyzés:

Reni írta...

Hidd el Kata, a PC-nél is van két rosszabb kategória:
1. Vékonykliens, vagy
2. Nincs semmid :D
A vékonykliens maga a beszabályozott, korlátozott életmód jelképe itt a cégünknél. Olyannyira letiltott minden, hogy sokszor még a munkámat is akadályozza. :D De legalább van mit kijátszani.

Kata írta...

hehehe.
És mi az a vékonykliens? :)

Gergely írta...

Egy központi szerverre kötött 'terminálablak' elvileg.. Szóval egy billentyűzet, monitor, egér.. És a végtelenségig bútított oprendszer nulla módosítási lehetőséggel :)

Puszilom Dorcit és béküljetek ki :)

Dorothy írta...

Dorci ez úton jelzi, hogy egyáltalán nem haragszik, viszont örült volna annak, ha meg tudta volna beszélni a dolgokat azzal, akivel kellett volna, akkor amikor hívtam, de sajnos erre valamilyen okból nem volt mód...ki tudja miért?!?!?!?!? Katica??? :)
Igazából sajálom a szitut, de leginkább azt, hogy félreértettél, vagy csak nálam robbant a heti bomba adag...??? nem tudom, mindenesetre én szeretnék majd erről beszélni!!!
Gergő, köszi a jóindulatot, a puszi megkapva, és vissza a feladónak...ja, a többi pedig rajtam nem fog múlni!!! :D
Reméljük a legjobbakat!!! :)

spimonique írta...

:D az a jó az egészben, hogy robbanás után mindig leülepednek a dolgok... főleg nálunk lányoknál igaz ez, és ugye azt mondják a súrlódások kellenek, hogy fejlődjön a kapcsolat... a lényeg persze, hogy valaki mindig lépjen ennek érdekében ;)

Kata írta...

most mindenkit meglájkoltam gondolatban!

Dorci, azért nem vettem fel mert valójában úgy éreztem h abban a pillanatban képtelen vagyok a konstruktív beszélgetésre... valszeg jobb így, higgy nekem :)