2010. december 2., csütörtök

itt van a vizsgaidőszak újra

Hajtás időszak van. Itt a vizsgaidőszak és dolgozni is tudok elég sokszor. Ami mostanában volt: Misiék visszahívtak állás ügyileg. Így voltam első, majd második fordulón. most várás van... mert már csak a végeredmény hiányzik. Elvileg 6-8 ember közül választanak. Tulképp jól sikerült a próbamunka, hát meglátjuk. Nem tudok egyelőre mondani semmit. Aztán sulira leadtam már egy beadandót, meg már készül a második és megnéztem filmklubra az összes kötelező művészfilmet, megjegyzem ebből volt olyan, amit japán hanggal és angol felirattal... csodálkoztam is, hogy ilyen jól megy az angol olvasva :). A filmek témája a halál. Atyaúristen, ha tavaly vettem volna fel, akkor a szerelem lett volna a téma, na mindegy, valahol biztos ettől is művelődtem, mondjuk arra rájöttem, hogy nem szeretem a művészfilmeket, és a művészmozikat sem, ja mert volt szerencsém ott is megfordulni a hetekben...

Közben elkészült a médiakritika, amit ígértem, hogy olvashatóvá teszem, így most kép formában feltöltöttem, hogy ne legyen zavaró, hátha nem mindenki akarja olvasni :)

Nincsenek megjegyzések: