![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhE-nEL613T5Re6sZ_wbgsKJM_h1klWG9_VGhJGZhGn_ABuT6e9uirc5Ks-Zkm-h9un7RRJhh4ISy1Uw3nRawHYu7YSlpJfDUse2Q0zQdIRnusfZU9yn8sD1mWUxHZvKVgZKbR3UUSI0SMD/s200/2018-01-09+13.48.03-1.jpg)
2018 eddigi legfontosabb változása (és egyébként nem tudatos), hogy elkezdtem leírva "TO DO" listát készíteni, amit napi szinten követek és pipálgatom, ami kész. Névnapomra kaptam ezt a dizájner naptárt + pénzügyi tervezőt és imádom. Egyrészt kíváncsi lennék, hogy így hatékonyabb-e az ember, másrészt valakinek ez tudom, hogy nem járható út, mert ehhez sztem egy bizonyos embertípus kell, én ilyen vagyok. Amúgy ahhoz képest, hogy memória problémáim vannak, általában a munkahelyi dolgokat nagyon pontosan vezetem, nagyon ritka ha elfelejtek valamit...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése